26 Şubat 2011 Cumartesi

bu gece güzel bir gece

bu gece güzel bir gece.
sırtımda ağır bir yük, taşımaya korktuğum.
sokaklar ıssız, ayaz mavi bir karanlık.
üşürken ellerim buz kesik, tüylerim isyanda.
sadece kuş cıvıltıları çınlıyor kulaklarımda, gün, bana inat aydınlanmaya çalışırken.
içimdekiler, en derindekiler çatışmada.
ilk kurşunu attı gözlerim.
dökülürken sonsuz boşluğa, ben, sendeyim.
yitip giden bir suret var aynanın karşısında, günden güne eriyen...
kendimi ne zaman bulmaya çalışsam, karşımda yine sen.

hiçbir geminin uğramadığı bir limanım ben.
rüzgar, deniz ve martılarla anlamlanan.
ben ıssız bir adayım,
kimsenin uğramadığı, görmediği.
eteklerim ıslanırken hoyrat dalgalarla, kalbim soğuk,
bedenim rüzgarın ta kendisi.

ölüm zor ya yaşayana.
yaşamak zor ucunda sessiz bir ölüm varken.
bilmek çok zor içimdeki sevginin yeşeremeyeceğini.
bak, sonbaharı geçmiş aşk.
kışın soğuna kaptırmış kendini,
belki de buz tutmuş.
yaprakları çoktan sararmış içimde büyüttüğüm umutlarımın.
dökülmeye yüz tutmuş yarı mavi tan vaktinde.

soğuk bir rüzgar esiyor tenimde,
ılık gözyaşlarım yağmurlar.
uzaklardayım, çok uzağındayım senin.
dönüp bakabilsen, yanındayım,
ellerini bekliyor ellerim.
bir kilit bedenim, seni açmaya zorlayan.
boğazımda düğümlenen kelimelerden bir haber sen.
sana savrulan ben.
yok olmaya yüz tutmuşuz.
karanlığa karışıyoruz bu gece.
sen sessizce önden gidiyorsun, ardından bakıyorum sana
kendim siliyorum gözyaşlarımı.
içimdeki parçayı koparamıyorsun giderken.
bende kalıyor o,
çünkü bilmiyorsun.
sana veremiyorum yapboz gibi uğraştığım kelimeleri.
söyleyemiyorum, anlatamıyorum sana.
sen gidiyorsun,
her şeyden habersiz.
bu güzel gecenin karanlığına saklanıyorsun.
ben arta kalan bir hayal.
susuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder