25 Haziran 2010 Cuma

Beatles, something le giriştim bunu yazmaya.
kabul etmeliyim ki çok fecii gülmüşüm.
neyse bunlar önemli değil, bunu paylaşmak istememin sebepleri ne beatles ne de benim gülüşüm.
Tarih 2 Nisan 2010; her zamanki gibi adadayız, ziyaretimizin nedeni ise benim doğum günüm. yaşanılan eğlenceli dakikalar, ve çekilen yağmurlu bir hava sonrası sıra pasta faslına geldiğinde tabi ki bir insanı fotoğraf çekmesi hususunda görevlendirdim -bunu yapmasaydım da içimde kalır ve patlardı-.
evet pasta geldi ve sevgili gönül dostlarım klasikleşen iyi ki doğğğdun.. diye giden melodileri mırıldanırken, aliciğiim yavrucuuğm -pastayı tutan canlı varlık- yüksek bir volumle devamını iyii kii doğğduun faaatmaaa ! olarak getirdi.
fatma kim? e benim adım damla, o zaman ahahaha ve flaş patlar.
asla unutulmayacak bir anı galiba,
bu güzel anı, bu güzel gün de ancak böyle taşınabilirdi fotoğraf karesine bence.
çekenin, çektirenin ve çekilenin yüreğine sağlık diyor ve gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder