27 Haziran 2010 Pazar


veee günlerden bir gün damla yine adaya gider. amacım tabisi fotoğraf çekmek değildi itiraf etmeden geçemicem,belki süpersonik bi fotoğraf makinem de olmayabilir ama kendime engell olamıyoruuumm bence. ayrıca bulut sapığı olduğumun da artık farkına vardım.

bu fotoğraf için çok kastın mı? sorusu bana artık komik geliyo çünkü valla hiç kasmadım lan. hatta tamamiyle istemeden oldu diyebilirim. o sıra göksel adlı arkadaşımla taş sektirmeye çalışıyoduk. birden lök diye çekivermişim işte. ama nedense cok hoşuma gitti. bence iyidir iyi.








eveet ben adaya gidemese de onu uzaktan çeken damla selaaam!
çok azimliyim ya kendimi gercekten tebrik ediyorum. fotoğraf da fena olmamış hani. allah kahretsin megolaman bir ergen olma yolunda ilerliyorum galiba kendimi durdururken başka bi fotoğraf yüklesem iyi olucak.






bence ben bu fotoğrafı bir gün almanların eline ulaştırıp sonra bu fotoğraftan para kazanıcam. buna inanıyorum.















galiba bana gelen tüm laleler lanetli. kahretsin ki çok seviyorum bu çiçeği. ama hep de başına bişiyler geliyo. neden ben neden biz falan durumları. bu fotoğrafı büyüüük bir istekle çektim çünkü bunlardan önce aldığım lalelerin başına hep bişiyler gelmişti. fotoğrafı cektikten sonra yiğenimin üzerinde durdukları sehpayı devirdiğini de belirtirsem eğer evet gerçekten lanetliler.












e bunları da koydum bitsin artık bence. damla yine adaya gider damla yine bulut sapıklığını gözler önüne serer falan.
galiba hiç bir zaman deniz olmayan yerde yaşayamıcam.
hadi yeter bu kadaaar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder